.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ستون ويژه قدس دوشنبه

نقش گسترده «سيا» در قاچاق افيون با کمک گروهک «ريگي»
باشگاه خبرنگاران - پايگاه اينترنتي ولتايرنت ورک در مقاله اي به نقش سازمان «سيا» در قاچاق مواد مخدر پرداخت و نوشت: «سيا» از گروههاي آشوب طلب مانند کونتراس در نيکاراگوئه در سال 1980 و گروهک «ريگي» منتسب به جند ا... در ايران براي قاچاق مواد مخدر استفاده مي کند.

خودکشي و خودزني؛ دستور سرکردگان گروهک منافقين
واحد مرکزي خبر - خبرگزاري النخيل عراق اعلام کرد: پس از شکست نظريه مسعود رجوي سرکرده گروهک منافقين براي خروج از بحران محاصره اردوگاه اشرف، سرکردگان اين گروهک تروريستي تلاش جديدي را آغاز کردند که بر اساس آن با شستشوي مغزي افراد، آنان را به خودزني و خودکشي تشويق مي کنند.

ادعاي جديد صهيونيستها درباره بمب اتم ايراني!
تابناک- منابع امنيتي صهيونيستي مدعي شدند که سازمانهاي اطلاعاتي آمريکا، فرانسه و رژيم صهيونيستي از احتمال انجام آزمايش هسته اي ايران در کره شمالي، به شدت نگران هستند! منابع صهيونيستي ادعا کردند که هفته گذشته يک گروه ايراني به «پيونگ يانگ» سفر کرده و از مکان انجام آزمايش هسته اي ايران ديدن کرده است. اين منطقه در مناطق کوهستاني و هم مرز با چين (! ) قرار دارد. اين منابع همچنين مدعي شدند که اين گروه ايراني با خود مبلغ 150 ميليون دلار به کره شمالي برد تا به عنوان حق الزحمه به اين کشور بدهند!

شکايت پسر سکينه محمدي از دو آلماني
پرس تي وي- پسر سکينه محمدي آشتياني از دو خبرنگار آلماني شکايت مي کند.اين دو تبعه آلماني در پوشش گردشگر وارد ايران شدند و خود را خبرنگار معرفي و با پسر محمدي آشتياني مصاحبه کردند.

اقدام عجيب براي مصاحبه با سکينه محمدي
فارس- قوه قضاييه و مسؤولان تصميم گيرنده بايد پاسخگو باشند که بر اساس چه استدلالي تنها از خبرنگاران خارجي دعوت شده، کنفرانس خبري برگزار و با سکينه محمدي و پسرش مصاحبه کنند؟

حاتمي کيا از ماجراي «طلبه سيرجاني» فيلم مي سازد
پارسينه- ابراهيم حاتمي کيا تصميم گرفته است از ماجراي طلبه سيرجاني فيلم بسازد. حاتمي کيا در روزهاي اخير با حجة الاسلام «عليرضا جهانشاهي» معروف به طلبه سيرجاني ديدار کرده و به ثبت نوشتاري جزييات سفر و اعتراض وي اقدام کرده است.

سرپرست سازمان ملي جوانان از قشم مي آيد؟
البرز- سرپرست سازمان ملي جوانان از جزيره قشم به تهران مي آيد. سيدرضا موسوي، مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خود را آماده مي کند تا سکان هدايت سازمان ملي جوانان را در دست بگيرد. موسوي از ياران نزديک حلقه مشايي - بقايي است.

امام جمعه اي که جام جهاني 1974 را آناليز فني مي کند
ايسنا- نام آية ا... صفايي بوشهري، امام جمعه بوشهر با فوتبال بوشهر عجين است. حشمت مهاجراني، مديرفني شاهين بوشهر در اين باره مي گويد: روز اول که به بوشهر رسيديم، به دفتر ايشان رفتيم. تصور خودم اين بود که يک روحاني با اطلاعات ديني را مي بينم اما آقاي صفايي بوشهري وقتي باب گفت وگو را گشودند، فهميدم با يک کارشناس فوتبال طرفم. کسي که جام جهاني 1974 را به ريز در حافظه داشت وآن بازيها را آناليز فني مي کرد. او سيستم معروف هلند را در آن بازيها موشکافانه توضيح مي داد واز نقش يوهان کرايف براي رسيدن هلند به فينال حرف مي زد. ايشان بازي هاي ايران در جام جهاني 1978 را آناليز مي کرد ... به حق بايد بگويم، حضور آية ا... صفايي بوشهري براي فوتبال اين شهر نعمت ارزشمندي است.

احتمال لغو حکم سنگسار سکينه آشتياني
فارس- مالک اژدر شريفي، رئيس دادگستري آذربايجان شرقي، لغو حکم سنگسار سکينه محمدي آشتياني را ناممکن ندانست.

هنرپيشه هاي زن در تور دوحه بازيکن ملي پوش
مشرق- يک بازيکن سرشناس تيم ملي فوتبال قصد دارد تعدادي خبرنگار و هنرپيشه زن را همراه خود به جام ملت هاي آسيا ببرد.

مأموريت ويژه «سيا» براي «جرج کلوني»
مشرق- سازمان سيا، با انگيزه تجزيه سودان جورج کلوني بازيگر مشهور و سرشناس هاليوود را به مديريت سايت ديده بان ماهواره اي سودان منصوب کرد.
جورج کلوني از سوي اوباما ماموريت يافته تا براي تصرف قلب و ذهن مردم سودان و تأثيرگذاري در جريان رفراندوم سودان براي تجزيه اين کشور به جنوب سودان (دارفور) برود. او تا اين مرحله موفق بوده و توانسته است مردم دارفور را براي جدايي از سودان اقناع کند و زمينه حاکميت آمريکا را بر منابع بيکران نفت و مس و اورانيوم دارفور فراهم آورد.

استعفاي فضائلي از هيأت منصفه مطبوعات
فارس- مهدي فضائلي، عضو هيأت منصفه مطبوعات به دليل بي اعتنايي قاضي به رأي هيأت منصفه در پرونده شکايت مهدي هاشمي از مدير مسؤول روزنامه ايران از عضويت هيأت منصفه استعفا داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.